Peugeot 406
Model 406 jest nadal jedną z najlepiej sprzedających się limuzyn klasy średniej na rynku europejskim. W formie limuzyny oferowany jest od połowy 1995 roku, a pod koniec 1996 roku uzupełniony został o wersję kombi oraz ekskluzywne coupe. Pod względem stylistycznym wszystkie oferowane wersje należą do jak najbardziej udanych pojazdów.
Limuzyna prezentuje swój własny oryginalny styl i odznacza się dynamiczną i bardzo elegancką linią. Kombi, dysponując doskonale dobranymi proporcjami, robi wrażenie pojazdu projektowanego od podstaw do tego typu nadwozia. Model coupe, zaprojektowany i produkowany we włoskich zakładach Pininfarina jest natomiast luksusowym i drogim pojazdem należącym do znacznie wyższej klasy niż limuzyna oraz kombi. Model 406, nawet w podstawowej wersji jest bardzo dobrze wyposażony, a znajdująca się w ofercie bardzo długa lista dodatkowego wyposażenia pozwala osiągnąć standard najbardziej luksusowych limuzyn.
Paleta silników limuzyny oraz kombi składa się z podstawowego silnika 1,8 litra o mocy 90 lub 110 koni mechanicznych, silnik 2,0 o mocy 132 KM lub 147KM, luksusowej jednostki V6-2,9 litra o mocy 190KM oraz silników wysokoprężnych 1,9 i 2,1 litra o mocy 90 lub 109 KM. Ekskluzywny model coupe dostępny jest wyłącznie z silnikiem 2,0 litra o mocy 132KM lub jednostką V6-2,9 litra. Dzięki wprowadzeniu modelu 406, firma Peugeot podtrzymała swoją mocną pozycję na rynku, w segmencie limuzyn klasy średniej, która w minionych latach prezentowały powszechnie znane modele 504 i 405.